wtorek, 29 marca 2016

Życie jest jak... jazda na fiszkach.

Dobrze czytacie. Życie jest jak jazda na desce. Już wszystko tłumaczę.

Chcecie podjechać na ,,wzgórze,, z którego się rozpędzicie. To tak jakby jesteście tym małym ziarenkiem w brzuchu waszej mamy która oczekuje dziecka. Jesteście już na tej wysokości z której chcecie zjechać. Można powiedzieć że się urodziliście i czeka przed Wami całe życie, jak cała droga przed wyruszeniem. Startujecie czyli zaczynacie żyć. Jedziecie bardzo szybko i nie wiecie czy z tej szybkości się nie przewrócicie. Z perspektywy życia jesteście małymi dziećmi którzy nie wiedzą jeszcze co ich czeka. Zwalniasz i musisz się odepchnąć. To jest jak pomyślmy, smutek że twoja zabawka się zepsuła, ale twoi rodzice dali ci coś lepszego. Jedziesz dalej normalnie, czyli twoje jest na razie spokojne. Zaczyna się szkoła i w życiu nigdy nie jest idealnie. Jedziesz tak szybko że twoja deska w końcu się potyka o kamień. W twoim życiu jest coś nie tak i musisz to naprawić. Wychodzisz na prosto tak jak deska po potknięciu.  Twoje życie leci spokojnie aż w końcu ukończone studia, pierwsza wypłata, dzieci. To wszystko jest jak odepchnięcia. Masz wnuki, kolejne odepchnięcie. Jednak jesteś zmęczony już tą jazdą. Tak jak całym twoim życiem. Nawet nie masz już sił zatrzymać deski. Ona zwalnia tak jak twoje bicie serca. W końcu deska się zatrzymuje, tak jak ty jesteś już za stary. Umierasz.
Myślę że moja dziwna perspektywa się Wam spodobała i jedno małe pytanie.
JAK WAM SIĘ UDAŁO W PÓŁ GODZINY WBIĆ 50 WYŚWIETLEŃ?! JAK!
Wasza kochana Love Hunger Games

4 komentarze:

  1. ŁAŁ.
    Tylko tyle.
    Jedno wielkie
    ŁAŁ
    Ty masz 11 lat?
    I jesteś tego stuprocentowo pewna?
    Nie masz przypadkiem z 20, a rodzice nie mówią ci prawdy?
    Bo wiesz.
    11-latka nie pisze takich mądrych rzeczy.
    Może inaczej.
    TO SĄ ZA MĄDRE SŁOWA JAK NA 11-LATKĘ!
    Okej, już się ogarnęłam. Po pierwsze? Skąd taki pomysł na bloga? Na tak MĄDREGO BLOGA? Ja nie wiem, skąd ty masz takie MĄDRE pomysły. Ja tu zostaję na dłużej!
    Pierwszy wpis jest bardzo MĄDRY (powtórzę to jeszcze ze sto razy) i wcale się nie dziwię, że wyświetlenia lecą tak szybko. Skąd ci się wzięło takie porównanie? Nie wiem, boję się wiedzieć, ale za to wiem jedno: w pełni się z tobą zgadzam.
    Na serio, jak na starą dupę (czytaj mnie :"), jest pod ogromnym wrażeniem. No może nie taką starą, mam 13 lat jakby co :") Ale naprawdę, zatkało mnie.
    A wygląd bloga... Jeden z lepszych jakie ostatnio widziałam. Trochę rozprasza mnie ten pasek u góry ( w sensie sam pasek jest OK, ale nie wiem po co jest tyle wyglądów do wyboru) Nie lepiej jeden, taki jaki tobie się podoba? To tylko moje zdanie.
    No nic, powtórzę po raz kolejny: JESTEŚ BARDZO MĄDRA JAK NA SWÓJ WIEK, W PEŁNI SIĘ Z TOBĄ ZGADZAM, JESTEM POD WRAŻENIEM I tyle.
    powojniekatnisspeeta.com
    Viks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przepraszam, masz 12 lat :) Po prostu na blogu o IŚ w rubryce ,,o mnie", napisałaś że 11.
      Sorka
      Viks

      Usuń
    2. O DŻISAS MAM JEDENAŚCIE LAT MYŚLAŁAM O JEDNYM A PISAŁAM O DRUGIM xD

      Usuń
    3. A taka rzecz nasunęła mi się kiedy jeździłam na mojej desce i tak rozmyślałam.

      Usuń