wtorek, 29 marca 2016

Witam!

Cześć jestem Wiktoria i mam 11 lat. Założyłam tego bloga po prostu. Myślę że mój blog się Wam spodoba. Może małe ciekawostki o mnie:
- Kocham Igrzyska Śmierci
- Prowadzę bloga o opowiadaniach o Katniss i Peecie
- Mam 2-wu letniego kota Pako
- Jest Kocurkiem (kot)
- Dwa dni temu była Wielkanoc gdzie dostałam moją ukochaną fiszkę
- Na fiszce nauczyłam się jeździć w 4 godziny
To tyle jak chcecie mogę dać Wam ich jeszcze kilka ale... najpierw niech wybije 20 wyświetleń.
Wiem to trochę głupie.
Papa!
Wasz ukochana Love Hunger Games

2 komentarze:

  1. Cześć dzięki za komentarz i miłe słowa :) Też kocham koty ale mój zaginał.
    Ja niedługo oglądam drugą cześć Igrzysk śmierci.

    A tak z innej beczki czemu tekst w twoim wpisie widać po podkreśleniu kursorem ?

    OdpowiedzUsuń